9. října 2013

Wishlist A/W 2013

Polstar, polstar, ach ten polstar.

Nemela jsem to delat, ale ano, udelala. 
Mrkla jsem na katalog by nord a uz mam jasno, co bych chtela na Vanoce. Rikala jsem si zbezne, zbezne proletim, co maji noveho. A ze slova ''zbezne'' byla nakonec hodina.

Na mem wishlist je taky polstar z H&M nebo take cernobila klasika z Ikei, kterou jeste opravdu nevlastnim a take stromeckovy polstar od Fine little day.






by nord



by nord


by nord

by nord


H&M


H&M
H&M

by nord



Ikea Stockholm


Fine little day





Libi? Mne moc...



Mejte prima den


Marketa

8 komentářů:

  1. Market, mně se líbí vše počínaje vlkem až dolů :-D A celá ta postel je prostě boží ;-)
    Pěkný den
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sary.. .mne nejvic ten vlk jako polstar z H&M a pak ta zena z Gronska od by nord. Jezisi.. to je krasy. Pro polstar urcite do Ikei pojedu....to by bylo, aby nebylo :)

      Krasny ctvrtek

      Vymazat
  2. Markétko, moc krásně jsi si vybrala .... jen aby to ten Ježíšek všechno unesl ....můj favorit je ten vlčí - by nord .....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, to povleceni na luzku je krasne. Mne se mooooc libi ta srnecka povleceni. Je to detske povleceni a pro nasi malou by bylo uuuplne skvele, nejlepsi, oku lahodici.. :) snad by ho mela rada i Vili :D
      Prima den a moc zdravim.

      Vymazat
  3. markétka...úplne úžasné...nechápem, ako som mohla doteraz nepoznať takýto štýl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janicka, velke diky. Ja uz takovy styl pozoruji delsi dobu a musim rict, ze letosni podzim fakt ulitavam na takovych zvirecich motivech. Uz mame doma jezka jako dekoraci, vcera jsem si zaramovala jelena, ptaci uchytka a stejne jako posters ala motyl jsou stale v kurzu .. plus s nasi malou to je u nas opravdu jako ve zverinci :)

      Ale by nord je vazne svely. Krasa.

      Mej se a pa u Tebe.

      M

      Vymazat
  4. Milá Markétko, děkuji za komentář a návštěv u mne. Moc mne to potěšilo a protože vidím, že toužíš po norském polštáři , zvu Tě na moji cestu za dárkem-Giveaway
    http://carolinamia.blogspot.cz/2013/10/giveaway-cesta-k-darku.html
    a kdyby jsi chtěla jiný motiv, což se netýká už cesty za dárkem, dokáži vytisknout. Cokoli, co si vymyslíš, fotku, cokoli. Rozbíháme novou firmu potisku digitálním strojem Kornit, je to jedinečná technologie potisku, autentická, kvalitní. V ČR jsou asi jen 4 tyto stroje, jeden je náš. Tak kdyby Tě něco napadlo... :-) Krásný večer...Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Vankúše sú naozaj skvostné, presne podľa môjho gusta. Vedela by som si vybrať. Andrea

    OdpovědětVymazat